Świętojańskie wideo

Teatr na nowe czasy: Pawlak/Pigoński, Usta McQueena

Teatr na nowe czasy: Komuna//Warszawa, Paradise Now? Remix Living Theatre

Wiedżmin w Teatrze Muzycznym w Gdyni: fragment próby medialnej

Śpiewający Aktorzy 2017: Katarzyna Kurdej, Dziwny jest ten świat

Barbara Krafftówna W Gdańsku

Notre Dame de Paris w Teatrze Muzycznym w Gdyni: Czas katedr




Polecane

Jacek Sieradzki: Rezygnuję. Rozmowa z dyrektorem festiwalu R@Port

VI ranking aktorów Wielkiego Miasta

Kto wygrał, kto przegrał: teatry i festiwale. Podsumowanie roku teatralnego na Pomorzu cz.3

Nasyceni, poprawni, bezpieczni. Podsumowanie roku teatralnego 2014 na Pomorzu, cz.2

Podsumowanie roku teatralnego 2014 na Pomorzu, cz.1: Naj, naj, naj

Niedyskretny urok burżuazji. Po Tygodniu Flamandzkim

Na8-10Al6Si6O24S2-4 dobrze daje. Po perfomansie ‘Dialogi nie/przeprowadzone, listy nie/wysłane’

Panie Jacku, pan się obudzi. Zaczyna się X Festiwal Polskich Sztuk Współczesnych R@Port

Wideoklip - niepokorne dziecko kinematografii i telewizji. Wywiad z Yachem Paszkiewiczem

Empire feat. Renia Gosławska - No more tears

Na co czekają więźniowie ? Beckett w Zakładzie Karnym w Gdańsku-Przeróbce

Zmiany, zmiany, zmiany. Podsumowanie roku teatralnego 2012 na Pomorzu

Debata w sprawie sprofanowania Biblii przez Adama Darskiego (Nergala)

Jakie dziennikarstwo poświęcone kulturze w Trójmieście jest potrzebne ?

Dość opieszałości Poczty Polskiej. Czytajmy wiersze Jerzego Stachury!

Brygada Kryzys feat. Renia Gosławska & Marion Jamickson - Nie wierzę politykom

Monty Python w Gdyni już do obejrzenia!

Kinoteatr Diany Krall. "Glad Rag Doll" w Gdyni

Tylko u nas: Dlaczego Nergal może być skazany ? Pełny tekst orzeczenia Sądu Najwyższego

Obejrzyj "Schody gdyńskie"!

Piekło w Gdyni - pełna relacja

Pawana gdyńska. Recenzja nowej płyty No Limits

Kiedy u nas? Geoffrey Farmer i finansowanie sztuki

Wciąż jestem "Harda" - wywiad z bohaterką "Solidarności"

Wielka zadyma w Pruszczu Gdańskim

Podróż na krańce świata, czyli dokąd zmierza FETA ?

Co piłka nożna może mieć wspólnego ze sztuką ?

Eksperyment dokulturniający, czyli „Anioły w Ameryce” na festiwalu Open’er

Wypisanie artykułów z miejsca: ' Teatr w Oknie / Teatr Szekspirowski'

RelacjaWideo Jak Wam się podoba(ło), czyli multimedialna relacja z XIII Festiwalu Szekspirowskiego

Zapraszamy na multimedialną relację z Festiwalu Szekspirowskiego.

Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 10:Nieegzystencjalne manewry, czyli „Hamlet” Teatru Narodowego w Sibiu im. Radu Stanca

Ostatnie przedstawienie z pewnością nie było najlepsze, ale wzbogaciło nas o znajomość języka rumuńskiego. Oceny spektaklu, jak to na Festiwalu, skrajne.

Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 9: Upadła miłość, czyli „Otello. Wariacje na temat” Teatru im. S. Jaracza z Łodzi

Największym zgrzytem, dla niektórych wręcz skandalem, był werdykt konkursu na polską inscenizację sztuki szekspirowskiej. Do sprawy wrócimy w relacji ogólnej, teraz zapraszamy na recenzję najlepszego, obok "Hamleta" The Wooster Group, spektaklu tego ciekawego Festiwalu.

Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 8: Urodzony demon, czyli „Ryszard III” Węgierskiego Teatru w Cluj.

Ci, którzy wyszli w przerwie, a było ich niemało, wiele stracili.

RelacjaRecenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 6: Bardzo uroczysta nuda, czyli „Warum, warum” Petera Brooka

Co ma wspólnego spektakl Petera Brooka z Gombrowiczem?

FotoWideoRecenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 5: Martwa słabość, czyli „Kupiec Wenecki” Bremer Shakespeare Company

Niemiecka inscenizacja "Kupca weneckiego" zalała widzów symbolami.

Recenzja XIII Festiwal Szekspirowski: Dzień 4, a Sen nocy letniej po raz drugi

Festiwal Szekspirowski jest nieuchronnie skazany na powtórzenia tytułów. Porównania są zaskakujące, tak jak w przypadku dwóch brytyjskich inscenizacji "Snu nocy letniej".

WideoRecenzja [Eng]13th Shakespeare Festival. The third day . Main stage.

The experimental mechanization of Shakespeare, “Hamlet” by The Wooster Group.

Recenzja [Eng]13th Shakespeare Festival. The second day . Main stage.

Flirtation, magic, easy living – A Midsummer Night’s Dream.

FotoWideoRecenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 3: Eksperymentalna mechanizacja Szekspira, czyli „Hamlet”The Wooster Group”

Nowojorskie przedstawienie było chyba najbardziej oczekiwanym zdarzeniem całego Festiwalu. Podzieliło publiczność, ale nikogo nie pozostawiło obojętnym. Czy to jeszcze teatr? Czy to wzór i punkt odniesienia dla wszystkich realizacji wykorzystujących multimedia? Pytań wiele, odpowiedzi skrajne.

Recenzja [Eng]13th Shakespeare Festival. The first day. Main stage.

Money, love and prejudice – The Merchant of Venice by Katarzyna Wysocka, translated Maja-Wiktoria Wagner.

RelacjaFotoWideo MiniMax Szekspirowski: Otwarcie

Media w teatrze są jednym z dominujących tematów XIII Festiwalu Szekspirowskiego. Zainspirowani tym tropem zapraszamy na pierwszy MiniMax Szekspirowski.

FotoWideoRecenzja XIII Festiwal Szekspirowski, Dzień 2: Rewelacyjny „Sen nocy letniej”

Gdańska publiczność została oczarowana „A Midsummer Nigt’s Dream”, kolejnym festiwalowym przedstawieniem w reżyserii Edwarda Halla w wykonaniu The Propeller Theatre Group z The Watermill Theatre. Wielokrotnie wywoływano aktorów na scenę, aby podziękować oklaskami na stojąco za urzekający wieczór.

Recenzja Festiwal Szekspirowski: Dzień 1, Scena Główna: "Kupiec wenecki"

Zapraszamy na recenzję pierwszego spektaklu ze Sceny Głównej, czyli "Kupca weneckiego".

Program XIII Festiwalu Szekspirowskiego

Gorąco zapraszamy na XIII Festiwal Szekspirowski, który odbędzie się w dniach 1-10 sierpnia 2009 w Trójmieście. Wiele zdarzeń, w tym wyjątkowo dużo spektakli w Gdyni! Będziemy wszechstronnie informować o wydarzeniach festiwalu (będą wejściówki!).